*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 12 listopada 2015

Hoya sp. UT-217 from Vietnam

 

Piękna ! i bardzo tajemnicza. W internecie nie ma zdjęcia jej kwiatów i w sumie nie wiadomo o niej nic, poza tym że pochodzi z Wietnamu. Pewnie za jakiś czas okaże się, że jest to nowy gatunek…

 

Hoya sp. UT-217 from Vietnam

IMG_4702

IMG_4694

IMG_4696

IMG_4698

 

***

W oranżerii zakwitła Columnea ‘Omlec Gold’

IMG_4688

IMG_4685

IMG_4687

 

***

W październikowym poście o Hoi Hybrid EPC-959 , byłam ciekawa jak wyglądają nowe, polskie liście tej hoi… Doczekałam się. Jeżeli Wy też jesteście ciekawi – proszę bardzo :

 

IMG_4717

IMG_4716

 

Ściskam Was mocno i dziękuję że tu zaglądacie

xoxo

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.