*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 6 lipca 2016

A GUIDE TO HOYAS OF BORNEO - A. Lamb & M. Rodda


Dotarła nowa książka, przewodnik po hojach z Borneo ( cena wraz z przesyłką to ok. 155 zł ) Droga, ale warta swojej ceny. Przejrzałam pobieżnie, przeczytałam zaledwie kilka stron, ale już muszę przyznać że jest naprawdę dobra. Świetna, bardzo profesjonalnie napisana i piękna ! Tak, piękna !
Wydrukowana jest na przepięknym papierze, to taka książka którą chce się dotykać, czytać i oglądać bez końca. I te zdjęcia... Zdjęcia hoi rosnących i kwitnących w naturze. Cudowne !
Jestem oczarowana.





Otrzymałam egzemplarz z autografami autorów.



Spis treści ( to na zachętę :-)



A tutaj kilka z wielu hoi, zdjęć, opisów, ktore mnie zachwyciły...

Hoya benchaii



Hoya chewiorum




Hoya corymbosa




Hoya fauziana



Hoya jiewhoeiana




Hoya medinillifolia
( na jej punkcie dostałam obsesji )




Hoya minutiflora




 Hoya retrorsa





Tak oto, ten wspaniały przewodnik powiększył mój mały zbór hojowych książek. Jestem za to wdzięczna autorom - dziękuję !





xoxo



3 komentarze:

  1. Widziałam ją w internecie i się zastanawiałam nad zakupem. Ale cena powala, za to wiem już o co poproszę Mikołaja w tym roku ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. można jakiś link gdzie można to zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją od prywatnej osoby z Tajlandii. Proszę o kontakt na email, podam namiary.

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.