*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 14 lipca 2016

Hoya sp. Bulusan i urlooooop :-)


Zapączyła równo... 
Niech więc pączy i kwitnie i pachnie, ku radości moich oczu i uciesze mego nosa :-)



Hoya sp. Bulusan




z drugiej strony rośliny już otwarty jeden kwiatostan i pachnie na cały pokój









Oprócz H. Bulusan, która dopiero dziś otworzyła pierwszy kwiatostan, aktualnie kwitną u mnie :

1. Hoya Sunaise
2. Hoya Bent
3. H. davidcummingii
4. H. sheperdii
5. H. parasitica 
6. H. sp. Kota Kinabalu



A oto zapowiedź kolejnego kwitnienia :-)
Mam nadzieję że otworzy kwiaty zanim wyjadę na urlop. Choć to hoja bardzo popularna w kolekcjach, to u mnie dotąd nie kwitła, dlatego baaaardzo chciałabym ujrzeć i powąchać jej kwiaty jeszcze przed wyjazdem.






Odnośnie urlopu - w poniedziałek 18 lipca wyjeżdżam. Jutro będzie bazarek dwutygodniowy 15, 22 lipca. Można rezerwować roślinki, ale wysyłka dopiero po moim powrocie. Wracam 26 lipca ( we wtorek ) więc wysłać paczki mogę w środę 27 lipca, lub w kolejny wtorek 2 sierpnia.

Na urlopie pewnie będę miała ograniczony dostęp do internetu, więc na skrzynkę mailową raczej nie będę wchodziła. Na wszystkie wiadomości odpiszę po powrocie. Zapraszam do obserwowania mojego instagrama - postaram się codziennie wstawiać zdjęcia z wakacji :-)

Pozdrawiam zielono, kwitnąco i już prawie, prawie urlopowo ~ czego doczekać się nie mogę, bo ostatnio miałam bardzo, ale to bardzo pracowity czas, więc odpoczynek zdecydowanie zasłużony ~

pa, do usłyszenia po powrocie 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.