*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 6 października 2016

Hoya pubicalyx splash leaves


 Nie dość że oko cieszy, takim pięknym, dużym baldachem zakwitła, to jeszcze pięknie pachnie. 



Hoya pubicalyx splash leaves










W ślad za nią idą kolejne :

H. caudata




H. sp. PNG SV 443




H. aff. stenophylla
( może tym razem, oj może tym razem, jak ja bym chciała zobaczyć jej kwiaty... )




a nawet H. hamiltoniorum kluje śmiesznego, maleńkiego peduncla...




Oto aktualnie kwitnące :


od góry :

- H. leytensis
- H. pubicalyx splash leaves
- H. sp. PNG SV 414
- H. davidcummingii
- H. carnosa splash leaves




Postaram się w najbliższym czasie zamieścić posta z niezidentyfikowaną hojową ciekawostką, zakupioną dawno temu od Alexa. Właśnie jest w pąkach, które lada chwila powinny się rozwinąć. Będziecie zaskoczeni, tak samo jak ja ;-) Ale o tym, następnym razem... 


Buziaki serdeczne i do miłego ~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.