*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 6 marca 2017

Migawki z oranżerii



 Zrobiłam w oranżerii małe przemeblowanie - nie tylko poprzestawiałam półki, ale też wszystkie duuuże hoje, które zabierały sporo miejsca w moim niewielkim hojowym raju ( głównie Hoje acuta, rigida i parasitica ) powynosiłam na poddasze. Mają tam ciepło i jasno, będą mogły w dalszym ciągu rosnąć na potęgę, no i nie będą zabierały światła mniejszym hojom. W oranżerii zrobiło się teraz bardzo przestronnie, nie ma ścisku, wszystkie hojeczki są idealnie doświetlone, ruszyły pięknie ze wzrostem - widać że ta przestrzeń im służy.












To tylko połowa oranżerii. W drugiej połowie jest mój kącik do pracy, miejsce do przesadzania roślin, pakowania paczek i kącik techniczny - z nawozami, podłożami i doniczkami.





Pięknego tygodnia dla Was ~




PS. Zachęcam do podglądania moich zielonych zdjęć i filmików na instagramie. Zamieszczam ich tam regularnie naprawdę sporo. Wystarczy ściągnąć na telefon komórkowy aplikację INSTAGRAM i wyszukać po czym zaobserwować @hoyapassion aby być na bieżąco. 
Zapraszam. 


.



2 komentarze:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.