*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 1 grudnia 2017

Hoya aff. erythrina. Hello December




Witaj grudniu ! Nastałeś mi śniegiem i soplami wiszącymi u dachu oranżerii. Bajkowo tu u mnie na tym końcu świata, bajkowo i w sercu. Pamiętam jednak co mi zafundowałeś rok temu... Tak, tak, nauczyło mnie to wiele, ale w tym roku bądź dla mnie łaskawszy - pokornie Cię proszę.













W oranżerii również bajkowo, tutaj czas się zatrzymał. Jest lato !



Hoya aff. erythrina przyjechała do mnie jakiś czas temu od Torill Nyhuus. Nie próżnuje, choć jest jeszcze mała, to bardzo chętna do kwitnienia.



Hoya aff. erythrina















Pięknego "pierwszogrudniowego" dnia !






2 komentarze:

  1. Pamiętam jak czytałam , łzy leciały mi ciurkiem i zaciskałam kciuki by było dobrze. Pozdrawiam dzięki Twojej historii nie załamałam się. Zdrowia i miłości ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że byłaś wtedy ze mną, dziękuję za kciuki i pozytywne myśli. Dziękuję że jesteś i teraz !
      Zdrówka i miłości dla Ciebie również, wszystkiego dobrego.
      E.

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.