*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 12 grudnia 2017

Z cyklu : NOWOŚCI 2017 - Hoya carnosa 'Wilbur Graves'


Hoja które wzbudza ostatnio najgorętsze emocje zagościła i w mojej kolekcji, dzięki życzliwości niesamowitej kobiety z daleka. Dzieli nas tak wiele - język, kultura, setki kilometrów, ale łączy dużo więcej - miłość do Hoi, wzajemna życzliwość, chęć niesienia pomocy i spełniania hojowych marzeń. I to jest wspaniałe !

Rośnij pięknie słodkie maleństwo  



Hoya carnosa 'Wilbur Graves' 













serdeczności przesyłam



2 komentarze:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.