*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 19 kwietnia 2018

Kwitnąca premiera - Hoya 'Surisa'



Hoya 'Surisa' to krzyżówka H. nicholsoniae i H. 'Golden Eye' autorstwa Mike Bernardo z Idaho.
Ma półtora roku i jak 99 % moich hoi, jest ze mną od małej sadzonki. Pielęgnacja rośliny od noworodka daje mi ogromną radość i satysfakcję. 




Hoya 'Surisa'




























***



HOJOWA CIEKAWOSTKA NA DZIŚ 

Twórcą pożądanej dziś na całym świecie H. carnosa Argentea był Barnell L. Cobia z USA. Historia tej hoi sięga lat 70-tych a dokładna, opatentowana nazwa brzmi : Hoya carnosa argentea (cv) Picta
Więcej informacji możecie doczytać w dokumencie : TUTAJ




***


xoxo




5 komentarzy:

  1. Katarzyna Cichoń-Konstańciuk19 kwietnia 2018 22:01

    Uwielbiam żółte �� Śliczności ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez PIEKNOSC:) :) :) Pozdrawiam Krystyna.
    Ps. Moje sadzonki hoi compacty juz sie ukorzenily!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.