*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 14 sierpnia 2010

Hoya tjadasmalangenis


IMG_2755

Tak kwitnie  , pochodzi z Indonezji  i tyle o niej wiem :-) Uprawiam na wyczucie i problemów żadnych póki co, nie sprawia. Kupiona od Ylve ze Szwecji.
 IMG_2759

 Liście przepiękne, ciemno zielone pomimo południowej wystawy , z ‘dołeczkami’ które uwielbiam.Przypomina mi nieco hoję macrophylla ale jest, że tak powiem – deczko ładniejsza.

IMG_2757 
  Z tego co zauważyłam :
- lubi bezpośrednie słońce
-lubi pić i to duuużo
-lubi wysoką wilgotność powietrza

I tyle wystarczy jej do szczęścia .

IMG_2791


Korzystając z okazji wpisu chciałam się pochwalić  . Na blogu w zaciszu wyśnionym  wygrałam zbór opowiadań Rozkoszne . Ja i wygrana ??? Byłam , uczciwie  powiem , tak zaskoczona że kilka razy musiałam sprawdzić czy to aby na pewno o mnie mowa :-)
Przyszła przepięknie zapakowana …
Przeczytałam.
Co mogę powiedzieć ?
Rozkoszne !
Książka zawiera 21 opowiadań erotycznych ale jakich !  subtelnych , świeżych , prawdziwie kobiecych bo i napisanych przez kobiety.
Polecam na letnie ciepłe wieczory z kieliszkiem Beaujolais …

ściskam i całuję wszystkich stałych czytelników
Edyta

1 komentarz:

  1. Co do hoi tjadasmalangensis w 100% się z Tobą zgadzam. U mnie jest tak samo, zero problemów i do tego bardzo szybko rośnie. Jedna różnica, u mnie stoi na wschodnim oknie i też daje radę. Ale się nie wybarwia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.