*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 10 lipca 2012

Hoya sp. Ko Chang Island IML 1508

 

Pokazywałam ją w styczniu tego roku  TUTAJ

była jeszcze malutka, choć już dużo większa od tej którą zakupiłam.

Teraz, po pół roku, to już kawał hoi ;-) i do tego weszła w wiek rozrodczy :

IMG_8682

IMG_8689

IMG_8695

IMG_8702

Siedzi sobie w dalszym ciągu w podłożu compo storczykowym, nie narzeka, choć może przydałaby jej się większa doniczka i łyżka obornika na dno ... Chyba jej fundnę ;-)

IMG_8704

IMG_8710

IMG_8694

 

***

Brugmansie zaczynają mi kwitnąć. Uwielbiam je w ogrodzie ... Wieczorem wydzielają zniewalający, mocny zapach. Ogromne kielichy są prawdziwą ozdobą...

Jako pierwsza w tym roku - Brugmansia variegata 'Angel's Trumpet' o morelowych kwiatach

IMG_8446

IMG_8487

 

♥ I LOVE SUMMER ♥

 

letnie pozdrowienia dla wszystkich

 

Edyta

 

4 komentarze:

  1. Przepięknej urody hoya, a co z zapachem kwiatów?
    Brugmansia cudna! Taki ogród to marzenie ...
    pozdrawiam słonecznie znad morza :-) Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, kwiaty pachną nieziemsko ! Bardzo intensywnie. Jak tylko weszłam do oranżerii wiedziałam że zakwitła.
      Tego morza Ci zazdroszczę ... ahh ...

      Usuń
  2. Bardzo ładna hoja. Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne kwiaty! Ty to masz reke! :)

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.