*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 30 października 2013

Hoya sp. Thailand i oranżeria u schyłku października

 

To duża, ciężka roślina. Kawał hoi :-)

Kwitła tylko raz, dawno temu i odnalazłam nawet jakieś kiepskiej jakości zdjęcie, dokumentujące to wydarzenie. Z tego co pamiętam, kwiaty pięknie i bardzo intensywnie pachniały.

 

Hoya sp. Thailand

 

IMG_5626

IMG_5628

IMG_5629

IMG_5633

 

Zdjęcie porównawcze obok stołu :

IMG_5625

 

***

Gdy wybudowałam oranżerię, cieszyłam się że będę miała wolne okna, że będzie ładnie, jasno, estetycznie. Cieszyłam się że wszystkie rośliny będę miała w jednym miejscu. Taaaaaak, jasne.  Jak to wygląda teraz ? Ano tak, że oranżeria jest pełna, a do tego wszystkie, naprawdę WSZYSTKIE okna w domu, mam maxymalnie zapchane.   Skąd się tyle tego wzięło ? Nie wiem Puszczam oczkoNajlepsze jest to, że z żadną z roślin nie potrafię się rozstać Choroba Nie ma rady, trzeba pomysleć o drugiej oranżerii, bo już mi zaczyna brakować miejsca.

Tymczasem - kilka październikowych zdjęć z wnętrza mojej zielonej krainy.

 

IMG_5636

IMG_5649

IMG_5652

IMG_5654

IMG_5655

IMG_5661

IMG_5664

IMG_5670

IMG_5688

IMG_5647

IMG_5675

IMG_5651

 

serdeczności ślę

Edyta

PS. W związku z tym że w piątek jest Święto, nowy bazarek ukaże się jutro wieczorem. Zerknijcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.