*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 8 października 2013

Hoya sp. Palawan GPS 9076 - again ...

 

Zakwitła ponownie.

IMG_4715

IMG_4717

IMG_4721

IMG_4722

IMG_4728

IMG_4734

 

Jest to naprawdę fajna hoja. Szybko rośnie, kwitnie regularnie ( w tej chwili ma jeszcze 2 baldachy w pąkach ), ma ładne liście, śliczne kwiaty - ale ich zapach ... po prostu masakra. Strasznie nieprzyjemnie pachną brrrr Szczerzę zęby Tak mi się nasunęła myśl... postaram się na podstawie wiadomości znalezionych w internecie i własnego doświadczenia, opracować listę hoi których zapach nie jest przyjemny. Przynajmniej będzie wiadomo czego sie spodziewać Flirtujący mężczyzna

 

uściski serdeczne,

Edyta

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.