*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 28 lutego 2018

Hoya sp. Thailand RM 412b


Kwitnie jak w zegarku - rozpoczyna na przedwiośniu, kończy jesienią. Zimą mały okres spoczynku, regeneracja sił i od nowa. Kilkanaście peduncli kwiatowych jest w produkcji, więc za jakiś czas pokażę ją w obfitszym rozkwicie.



Hoya sp. Thailand RM 412b 










a tutaj z kwitnącą aktualnie H. soidaoensis





i z kwitnącą H. parasitica 'North Habli'









***


W momencie tworzenia tego wpisu, przyszło mi powiadomienie ma email że Beata Pawlikowska zamieściła nowy filmik na youtube. Zrobiłam więc sobie małą przerwę i jako wieeelka fanka Beaty, obejrzałam go, wiedziona ciekawością co u niej... 
Kochane kobiety - niech każda z Was go obejrzy. Koniecznie i obowiązkowo. 

Lepiej bym tego nie ujęła !







xoxo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.