*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 14 lutego 2018

Happy Valentine's Day




Happy Valentine’s Day to all !
Niech ten dzień będzie tak piękny dla Was, jak jest dla mnie. 


Kiedyś to mi się wydawało, że jak miłość, to tylko kwiatki, misie, ptysie, fajerwerki, trzęsienie ziemi i miliony motyli w brzuchu - bo jak tego nie ma, to nuda... 
O jaki człowiek durny był i jak to czas i doświadczenia życiowe potrafią w głowie poprzestawiać priorytety, mądrości nauczyć... 
Każdego dnia uczucie okazywane w najprostszej postaci, poprzez szacunek, wsparcie, zrozumienie i ten wzrok który mówi więcej niż tysiąc słów i prezentów - to jest prawdziwe, najpiękniejsze i najbardziej wartościowe. I nie muszą być fajerwerki i nie musi być trzęsienie ziemi, bo :

„Miłość to żaden film w żadnym kinie ani róże,
Ani całusy małe duże, ale miłość
Kiedy jedno spada w dół,
Drugie ciągnie je ku górze...”

Takiej miłości Wam i sobie życzę w tym symbolicznym dniu 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.