*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 23 października 2018

Z cyklu NOWOŚCI 2018 : Hoya sp. from East Celebes/Sulawesi Selatan




We wschodniej części wyspy Celebes ( Sulawesi ), została znaleziona TYLKO ta jedna roślina, przez TYLKO jedną osobę... 

Oszalałam na jej punkcie, gdy tylko zobaczyłam te zdjęcia :






Przyjechała do mnie latem prosto z Borneo ( Indonezja ) dzięki życzliwości mojego przyjaciela. Mogę szczerze powiedzieć, że chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zachwycona nowymi hojami, wszystkie są po prostu niesamowite... ( sukcesywnie będę pokazywała kolejne moje perełki )

Tak wyglądają jej kwiaty  ( zwróćcie uwagę na wielkość pojedynczych kwiatów i niesamowity wygląd korony, jest jakby 'podwójna' - pierwsza jest różowa, a na niej biała )




Uwaga ! Powyższe zdjęcia nie są mojego autorstwa i mają charakter tylko podglądowy - zabrania się ich kopiowania i udostępniania z tej strony.




A to już moja sadzonka :



Hoya sp. from East Celebes/Sulawesi Selatan














Jest niesamowita, prawda ?




xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.