*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 11 stycznia 2011

Konkursy , konkursy ...

Kochani ,
nadszedł czas nowego konkursu . Tym razem do wygrania będzie ukorzeniona sadzonka hoya loyceandrewsiana tzw . hoja naleśnikowa :-) . Kto chce ?

Pytanie konkursowe brzmi : Wymień przynajmniej 3 hoje których kwiaty pachną.

Przysyłajcie odpowiedzi na mojego maila do dnia 25 stycznia . Losowanie odbędzie się 26 stycznia a wyniki jak zawsze ogłoszone na blogu .


Jeżeli mowa o konkursie - ja też się bawię i biorę udział w konkursie na Blog Roku 2010 w kategorii Moje zainteresowania i Pasje . Na udział namówiły mnie blogowe koleżanki dla których nazwa hoya to czarna magia haha i które jednogłośnie stwierdziły że jest to bardzo oryginalne hobby,  uznając mnie tym samym za hojowego świra nr 1 . Dziękuję Wam dziewczyny .

http://www.blogroku.pl/hoyapassion,gwg9m,blog.html


Kochani 
Jeżeli uważacie że hojowa pasja zasługuje na Wasz na głos w tym konkursie, zagłosujcie na mojego bloga

wysyłając SMS o treści H00628 (gdzie 00 to zero zero) na numer 7122
Koszt SMS to 1,23 zł brutto !


 do 20.01.2011 do godziny 12:00



jeżeli nie chcecie zrobić tego dla mnie , zróbcie to dla osób potrzebujących  , ponieważ cały dochód z SMS-ów idzie na cele charytatywne i zostanie przekazany na pokrycie kosztów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych !!!


Dziękuję !!!


moc uścisków ślę i ciepło pozdrawiam
Edyta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.