*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 13 października 2011

13.X - Światowy dzień dawcy szpiku i Hoya sp. IML 1348

 

13 października obchodzone jest święto dawców szpiku kostnego i leczenia nowotworów krwi.

W tym dniu szczególnie mówi się o odważnych osobach, które oddały swój szpik by ratować osoby chore na białaczkę, czy inne choroby krwi.

Jestem w bazie dawców szpiku kostnego od ok 2 lat. To nic nie kosztuje. I wiem że gdybym któregoś dnia otrzymała informację że mam to szczęście i ktoś potrzebuje mojego szpiku, byłabym najszczęśliwszą osobą pod słońcem... Przysięgam. Nie wahałabym się ani minuty ...

Tutaj możesz zarejestrować się bezpłatnie : http://www.dkms.pl/index.php?id=1415

a przebiega ona tak :

• Wypełniasz formularz na stronie internetowej
• Otrzymasz bezpłatnie pocztą zestaw rejestracyjny (formularz i pałeczki)
• Wypełniasz formularz i pobierasz wymaz z wewnętrznej strony policzka
• Odsyłasz formularz wraz z pałeczkami do  fundacji

i tyle ...

Łatwe, bezbolesne, bardzo potrzebne ...

PS. Nie jestem jakąś tam fanatyczką, do Matki Teresy też mi daleko, nie myślcie też że ja ideał jestem, ale ... jeżeli choć jedna osoba zarejestruje się dzięki temu wpisowi to warto było go napisać ... Nigdy bowiem nie wiadomo w jakiej potrzebie znajdziemy się my, lub nasi bliscy, kiedyś tam… w przyszłości….. Z góry - dzięki.

IMG_9948

***

Hoya sp. IML 1348

nazywana inaczej hoją IPPS 7203 lub hoją sp. aff. vitellina IML 1348

Uwielbiam ją ! Kupiona ponad rok temu u Szwedki. Kołkowała długo jako jednoliścienna sadzonka. W tym roku postanowiła urosnąć …

IMG_9964

IMG_9970

IMG_9969

Liście ma bardzo sztywne i dosyć duże czego nie widać na powyższych zdjęciach więc pokazuję z linijką …. Przepiękne.

IMG_9976 

Kocha słońce i podwyższoną wilgotność powietrza.

 

Serdeczności  ślę wszystkim zaglądającym a Ciebie ściskam mocno, Ty Aniele Stróżu Mój ...

xoxo

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.