*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Hoya ' Annakey ' - pierwsze kwitnienie.


Nie spodziewałam się że tak szybko zakwitnie. Roślina nie ma jeszcze roku. Szybko rośnie, szybko zakwita, a jej kwiaty pięknie pachną ( zupełnie niepodobnie do zapachu kwiatów innych hoi ) - hoja ideał, skradła moje serce na amen. 

Przypomnę jeszcze jej historię...Hoya 'Annakey' to krzyżówka autorstwa Mike Bernardo z Idaho, który to w 2012 roku skrzyżował dwie piękne hoje : H. nicholsonii x H. erythrina MB1291. Tak oto z wysianych nasion powstała Hoya 'Annakey' ( nazwana na cześć najlepszej przyjaciółki i przybranej matki - Anne )




Hoya 'Annakey' 






















serdeczności ślę




1 komentarz:

  1. mi querida Edhit , para felicitarle que ud tiene lindas colecciones,, de hoyas,, mi pregunta,,es,,,tiene a la venta de ellas,, le dejo mi correo para que se comunique gudivigo@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.