*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 8 maja 2018

Hoya sp. Yala ( aff. flagellata )



Zakwitła u mnie po raz pierwszy. 
Kwiaty ma lekko żółtawe, nie są tak czysto białe jak u zwykłej flagellaty. No cóż mogę powiedzieć ? Piękna !


Hoya sp. Yala ( aff. flagellata )

























A tutaj celem porównania kwiaty innych, kwitnących już u mnie hoi z rodziny flagellata / caudata :



Hoya flagellata




Hoya aff. flagellata II




Hoya phuwuaensis




Hoya soidaoensis




Hoya caudata Sumatra




i debiut ostatnich dni, o której będzie kolejny post :

Hoya wrayi





serdeczności ślę





2 komentarze:

  1. Gdzie mogę znaleźć nasiona hoji? Chciałabym sie pobawić i wysiać hoje z nasionek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nasiona hoi zdarzają się w sprzedaży sporadycznie. Jeśli komuś uda się już zapylić tą roślinę ( co jest naprawdę bardzo trudne ) to zostawia nasiona dla siebie, wysiewa no i tworzy w ten sposób nowe,
      autorskie krzyżówki.

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.