*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Szklarnia z piernika



I niech sobie wszyscy będą mądrzy i piękni. 
Niech sobie będę jacy są i jakimi chcą być...

A ja niech będę sobie taka jaka jestem i jaka chcę być...
Bo najważniejsze to pogodzić się z samym sobą, polubić siebie i iść własną drogą


A jak już sobie zdacie z tego sprawę i gdy zrozumiecie, że to najważniejsze co musicie zrobić przed Świętami, to wtedy wszystko inne pójdzie jak z płatka.


ooo... na przykłada taka szklarenka z piernika


Piec nie lubię i nie umiem, ale tak mi się zamarzyła... Wczoraj zabrałam się do rysowania projektu, później wycięłam szablon, zrobiłam ciasto jak na pierniczki i jest.
Takie te moje Święta. Nie szaleję po hipermarketach w tym roku, dużo czytam, odpoczywam i wszystko porobione co trzeba też jest. Dom ustrojony, upieczone, ugotowane, ale na spokojnie. Najważniejsze jest to, że bliskich mam blisko :-) na wyciągnięcie ręki. 


Najlepszego dla Was kochani ! Dużo spokoju i luzu przed Świętami i w Święta.























Ps. W ubiegłym tygodniu przygarnęliśmy kundelka którego nie chcieli Ci, u których miał zamieszkać. Jestem bardzo szczęśliwa że moja rodzina powiększyła się tak niespodziewanie. Skradł nasze serca od pierwszego przytulenia.

Oto Laki ( po ang. szczęściarz ) 
Wiem jedno - ma 8 tygodni. I jeszcze to, że miłości mu u nas nie zabraknie.









Wspaniałości i dla Was !

{ i do niebawem }


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.