*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 25 marca 2014

Hoya pandurata splash leaves

 

 

Nie jest to jakaś tam mega duża roślina, ponieważ zbyt często ją przycinam. Nie przeszkadza jej to jednak, aby zawiązywać praktycznie na każdym węźle szypułki kwiatowe ...

Jako jedna z nielicznych - rośnie u mnie w hydro.

 

Hoya pandurata splash leaves

IMG_9963

IMG_9964

IMG_9966

IMG_9969

 

Tak kwitła mi zwykła, zielona pandurata :

 

ale pandurata splash ma ponoć bardziej czerwoną koronę... hmm, zobaczymy.

 

 

***

W ogrodzie wiosennie i kolorowo

IMG_9682

IMG_9684

 

na parapecie również  :

 

Streptocarpus ‘7053’

 

Streptocarpus ‘Apis’

 

Streptocarpus ‘Fiona’

Streptocarpus : Fiona, Jan, Susie, Alissa

 

i w wazonie

IMG_9951

IMG_9952

 

A moje śliczne hojeczki są po prostu obsypane pąkami kwiatowymi Anioł

Kocham ten czas Czerwone serce

 

Cudownych, wiosennych kolorów

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.