*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 7 marca 2014

Hoya heuschkeliana yellow & Hoya krohniana

 

Zapachniało, podążając za zapachem znalazłam moje dwie ślicznotki kwitnące.

 

IMG_9252

IMG_9257

IMG_9275

IMG_9259

IMG_9263

 

 

***

Hojowe siewki rosną Czerwone serce Największe należą do hoi incurvula, ‘parvifolie’  są deczko mniejsze natomiast rosarioae ukatrupiłam wrrrr

 

IMG_9268

 

 

***

 

Skrętniki budzą się z zimowego snu. Marzec to zdecydowanie ich czas. Staram się na bieżąco wstawiać fotki na mojego ostrojowatego bloga, pokażę kilka i tutaj Puszczam oczko

 

‘Jan’

 

‘Alissa’

 

‘7059’

 

‘Zenek’

 

‘Pula’

 

‘6099’

 

IMG_8431

 

i świeżynka ‘Diana’

IMG_9284

 

Bardzo lubię rośliny ostrojowate właśnie za te kolory, które są wspaniałym antidotum na wszystkie smutki - te małe i duże. Po skrętnikach przyjdzie czas na moje ulubione achimenesy i kohlerie - to dopiero będzie czad Szeroki uśmiech

 

 

Wiosennego słonka, Wam, Sobie i Naszym roślinom życzę

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.