*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 17 lipca 2019

Pierwsze kwitnienie Hoya sp. from Bruno Purworejo ( Hoya sp. little bell )





Zakwitła po niepełnych czterech miesiącach uprawy :-) ku memu ogromnemu zaskoczeniu i wielkiej radości.

Stacjonuje oczywiście w hojowej witrynie, o której pisałam TUTAJ
Nie wiem czy warunki witrynkowe tak jej się spodobały, czy ten gatunek po prostu 'tak ma' jeśli chodzi o tak ekspresowe kwitnienie.

Kwiaty najzwyczajniej w świecie - OCZAROWAŁY MNIE ( stąd taka ilość zdjęć )
Nie są duże, ale szczerze mówiąc myślałam że będą mniejsze. Biorąc jednak pod uwagę ostatnie zdjęcie porównawcze kwiatów Hoya sp. from Bruno Purworejo ( Hoya sp. little bell )  z kwiatami Hoya ignorata, wydają się wręcz gigantyczne - to zasługa hoi ignorata, która jest wyjątkowym mikrusem. 

Niezmiennie zachwycają mnie również liście tej hoi i uważam że to jedne z piękniejszych hojowych liści jakie mam w kolekcji.






Hoya sp. from Bruno Purworejo ( Hoya sp. little bell ) 







































I wraz z kwitnącą aktualnie Hoją ignorata

Hoya sp. from Bruno Purworejo x Hoya ignorata








xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.