*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 27 maja 2019

Poniedziałkowe kwitnienia i zapowiedź hojowego raju w miniaturze




Wpadam tu tylko na chwilkę - przywitać sie z Wami : dzień dobry :-) 
pochwalić się dzisiejszymi kwitnieniami :









1. Hoya blashernaezii ssp. siariae Red
2. Hoya 'Mathilde'
3. Hoya carnosa 'Rubra'
4. Hoya fungii x pubicalyx
5. Hoya 'Minibelle'
6. Hoya carnosa compacta



oraz zakomunikować ( dostałam całe mnóstwo emaili w tej sprawie ) że post o hojowej witrynie właśnie się tworzy i postaram się zamieścić go tutaj za dwa, trzy dni... 

Witryna ta będzie namiastką oranżerii do każdego, nawet najmniejszego mieszkania. Dla osób które nie miały nigdy oranżerii, będzie odkryciem - jak łatwo i szybko stworzyć hojom prawdziwy raj.

Witryna będzie na każdą kieszeń :-) 

Mało tego - będzie ona tak prosta w montażu, że wykonona ją każda kobieta. 
I estetyczna, bo na to zwracam szczególną uwagę.

Przyznam że jestem nią po prostu zachwycona. 

Mam drugą oranżerię w miniaturze, gdzie stworzył się już swoisty mikroklimat i hoje tak pięknie zasuwają ze wzrostem że aż miło.
Otwieram drzwiczki, wkładam nos i napawam sie zapachem mojego mini lasu deszczowego....
Mmmmm....



Szczegóły już wkrótce, a oto mała zapowiedź :







Fajnego, słonecznego tygodnia dla Wszystkich



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.